بعضی وقتها هست که ادمها به نوعی مغزشان فرمانهایی را مدهد که نه به صلاح خودشان هست نه دیگران تو این وقتها هم هر چی انها حرف بزنی اگر تو گوششان ۱۰۰ من پنبه کردی بعضی ها هم به سوادشان می نازند  و به انها که مورد انتقاد هستند می گویند تو که سوادت کمتر است لطفا....

حال لازم نیست جلوی جمع داد بزنند و این جمله را بگو یند از نگاه معنی دارشان می شود این را فهمید

ممکن است از نظر مسایل دیگر ادم پرتوقعی باشم ولی از نظر مادی ادم پرتوقعی نیستم  تو این ۱ماه گذشته به طور فاجعه امیژِ‌ فروش کارتها پایین امده من هر ممکن است از بالا به زمین بخورم ولی باز هم خدا را شکر میکنم

یک گله دوستانه از شرکت محترم پیروز ان لاین داشتم اگر من را به عنوان نماینده گی قبول دارند پس چرا شماره دیجیتال که روی کارتها زدند رو عوض کردند و هیچی در این ارتباط به من نگفتند به خدا به خدا من نه قصد خورن پول کسی را دارم نه قصد تصرف کارتها را بابا چطور بگویم خوردن پول کسی کار من نیست اصلا این پولها از گلوی من پایین نمی رود