بازی ایران و مکزیک را همه مسلما دیدند خواهش می کنم هر کس می تواند به سوالات جواب دهد چون من دارم دیوانه می شوم البته این را هم اضافه کنم منکر ارزشهای بازیکنانی مثل اقایان کعبی ودایی نمی شوم ولی لطفا به من بگویید به چه دلیل دایی در حالی که ۹۰ دقیقه کامل در زمین راه میرود باید تا اخر در بازی باشد و جور او را هاشمیان بکشد و به اندازه ۳ بازیکن در زمین بدود

به چه دلیل کعبی در حالی که حوالی خط اوت توپ را نگه داشته بود به یکباره پاس روبه عقب میدهد تا ان صحنه عجیب شکل بگیرد و گل دوم را دریافت کنیم تا شیرازه تیم از هم بپاشد 

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد